http://www.emocutez.com Cuit2 saye !

Bff SudAh BaLiK bHa !

Bff ? Ape itu bff ? Boy Friend Forever ! ( tolong pahamkan maksud yg berwarne coklat itu ok ! ) ooyeeaahh ! that right all .... sabar menanti kepulangan nye...sangat terharu bile di calling...bahahaah;) kau sahabatku ! Kau si musuhku ! kau si masamku ! kau juga si happyku ! Sangat rindu kau !
Who guy yang aku maksudkan ? Jeng3....

(Picture die yg telah aku rembat dekat fb adik die....)

Name die ;) Zunnurain Bin Wahab
Jantina ;) Lelaki lah... men fully ok !
Kerjaye ;) xkan bomba kot.... tengok uniform uh....
Umo ;) Sebaye aku lah.... tp, die tua ckit dari aku.
Alamat umah ;) Dekat jek umah aku....
No Hp ;) weyh ! ingat aku agen cari jodoh pe ?

Apsal aku nak story mory pasal die ? bahahaah;) Adekah aku suke die ? Adekah die pakwe aku ?
Sume di ats x betol ok ! Just friend 4ever... Hampir 5 tahun kot kitaorg jadi bff... sebab die percayekan diri aku untuk percaye pade die ! Aha ! ayat ape tue ? hehehehe....
Sebab aku suke kawan dgn kau, kau baik... Kau gile... Kau penyayang... Kau take care !
Kadang2 die boleh jadi abang. kadang2 die leh jadi musuh aku, kadang2 die leh jadi kawan, kadang2 die leh jadi pakwe ... ops ! shengal kau atin.... statement panas kau tulis... ingat pakwe kau... heheeheh;) gurau aje.....

Lari sudah dari tajuk... kembali ke tajuk utame... die baru balik dari keluar hutan... die cakap die jumpe sedare mare die ! die kate ok ! ( like monkey like toin ) ade operasi ape ntah... jangan kau tanye aku, aku bukan kerja seperti die.... Die bertugas at Kelantan.. so, skali skale je balik... Sejak die kerja, xpernah jumpe die... ari tuh terserempak je, tp dengan bapak die pon ade da... ( kau takut bapak, aku tahu ! nggeeehhehe.... ) tapi die janji nak jumpe aku lagi, tapi die mungkir janji g... ( bodohlah kau, penat aku tunggu ! ) nie, xtahu ler bile mahu jumpe... aku harap kau dapat tunaikan janji kau ... kau kate nak story moorry at aku kan ?
Toin aku tunggu ketibaan kau at ReD KarPet ! Bahahaahah;)

Ok lah ! aku nak layan muke buku aku jap.... jumpe at sane lah !